zondag 6 februari 2011

EOTD: inspiratie Morphorium



Binnenkort komt Shu Uemura uit met een nieuwe Lentecollectie genaamd Morphorium. Inspiratie voor de collectie komt van de Morpho vlinder. Het mooiste aan de collectie zijn de 2 paletten vind ik. De Bleu staat defenitly op mijn Wishlist! Ik wou alvast een look proberen te maken met mijn 120 palette. Ik heb niet dezelfde kleuren gebruikt als op het Bleu palette, maar ik heb mij erop geinspireerd zeg maar.
Hieronder een paar foto's:


Ik ben nog maar een beginneling en dat blijkt uit het gebruik van de eyeliner. Ik ben daar echt niet goed in, maar ja, oefening baart kunst hé.







Wat vinden jullie van de look? Enige tips om deze look te verbeteren?


8 opmerkingen:

  1. Het doet mij denken aan een regenboog, het is een tropische look :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeiemorgen :D

    Mooi gedaan hoor. Misschien kun je wat oefenen met blenden? Dan lopen de kleuren mooier in elkaar over.
    En de eyeliner, meid het heeft me een jaar gekost voor ik die normaal op kon brengen haha. Gewoon blijven oefenen ;) En als je potlood gebruikt, scherpe punt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt Madelon! Ik heb geprobeerd de blenden, maar ik heb altijd het gevoel dat de intensiteit van de kleur verdwijnt als ik teveel blend :p
    En eyeliner is idd blijven oefenen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan! Je kunt zien dat jij lef hebt en dat is een goed teken. Alleen eff oefenen met die eyeliner. Dat was bij mij ook een drama in het begin. Hahaha, mijn hele oog zat altijd onder! En dat terwel ik zoveel moeite deed. Maar op een gegeven moment als je het blijft oefenen gaat het gemakelijker. Bij mij gaat het nu veel beter. Ik wil je als tip meegeven gebruik geen oogpotlood onder je oog, maar witte oogpotlood. Zo lijkt je oog veel groter! Leuke blog! Ik ga je volgen, jij mij ook? <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Asma: Bedankt, ik oefen graag met verschillende looks & kleuren. Voor het dagelijks leven ga ik niet met zo'n look naar buiten, maar voor een feestje ofzo is dat heel fijn. En met de eyeliner moet ik idd nog oefenen. Ik gebruik momenteel de MAC fluidline, dat vind ik nog iets moeilijk in gebruik dan een gewone eyeliner :p

    BTW ik bekijk je blog om de zoveel dagen, maar nu volg ik je ook officieel :p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeey Sariitha, ik heb je getagd voor de stylish blogger award! Zie mijn blog! Gefelicieeeeeeeeeeerd!<3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey

    Ik vind het hele mooie kleuren alleen zoals iemand al eerder zei je kan beter blenden. Dan komen je kleuren veel mooier uit (alhoewel ik zal maar niet veel zeggen, ben zelf ook maar een beginneling hihi)! Maar bon voor de rest, echt leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ Charming Woman: Ik zal nog eens een look maken en echt goed blenden. Maar ik heb altijd het gevoel dat de kleuren hun intensiteit verliezen :p

    BeantwoordenVerwijderen