dinsdag 15 februari 2011

Stylish Blogger Award



Ik ben getagd geweest voor deze Award door Asmae. Eerst en vooral wil ik haar bedanken voor de tag (en haar lieve comments ). Als ik mij niet vergis doet deze tag al een paar jaar de ronde en ik ben blij dat ik hem eens mag ontvangen. Ik vind deze tag ook wel leuk omdat mijn lezeressen op deze manier iets over mij te weten kunnen komen dat ik anders mss niet zo gemakkelijk zou vertellen.


Dit zijn de regels: 
  • Bedank diegene van wie jij de award hebt gehad met een link naar zijn/haar site.
  • Deel 7 dingen over jezelf.
  • Geef 10 bloggers de award.
  • Neem contact op met deze bloggers en vertel ze over de award die je hun gegeven hebt.

7 dingen over mij:

  • Ik ben nog 'maar' 22 jaar en al bijna twee jaar getrouwd.
  • Voor ik sociaal werk heb gestudeerd heb ik nog van alles gedaan zoals een jaartje psychologie op de unief, twee jaar lerarenopleiding voor het lager onderwijs, maar nu heb ik eindelijk mijn 'ding'gevonden. Ik ben een zeer strijdvaardig persoon en dankzij deze richting heb ik het gevoel dat ik ook zaken kan veranderen in onze samenleving ( hoe idealistisch is dat )
  • Sinds ik getrouwd ben, ben ik +- 20kg bijgekomen en ik ben nu bezig met af te vallen. Ik heb mij 6 maanden geleden ingeschreven in een fitness club, samen met mijn mama. Daarbovenop heb ik ook 10 beurtenkaart gekocht bij Infraligne en wordt ik gevolgd door een diëtiste. Dus ik maak er echt wel werk van en ik hoop dat dat iets gaat veranderen aan mijn gewicht.
  • Ik ben helemaal verslaafd aan series (het lijkt wel typisch iets voor bloggers te zijn )
    Ik ben net begonnen met gossip girl te kijken en ik heb er zelfs bewust lessen voor heb gemist. (I know, it's bad )
  • Ik gebruik graag Emoticons in mijn zinnen ( of was dat jullie al opgevallen ;) )
  • Ik post liever EOTD dan reviews, daar ga ik dan ook mijn meeste tijd in steken.
  • Ik eet heeeeeel graag turks en aziatisch ( vooral curry gerechten)

Voila, nu weten jullie 7 dingen meer over mij. Als jullie nog iets willen weten mogen jullie mij altijd mailen. Ik zal een contact form opstellen. Verder zou ik het ook fijn vinden als jullie tips en tricks hebben, ik test ze graag uit en dan zet ik ze hier ook op.

Nu geef ik de Stylish Blogger Award door aan:

Ann
Jorien
Lovecosmetics
YoursFashionality
Leyleena

With Love, Laila
Glamourista

Voel je vrij om de tag over te nemen, ik weet alleen niet wie deze al ontvangen heeft en wie niet!

4 opmerkingen:

  1. Leuk om jou tag te lezen! Je komt meer te weten over blogers dankzij deze award. En lief dat je mij persoonlijk bedankt in je artikel. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha je doet me aan mezelf denken :) Op je 20e trouwen en nog studeren... heel erg herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag daar mijn naam! En ook ik moet net als Nadia aan mezelf denken haha.. Ik was ook 20 toen ik trouwde en nog druk aan het studeren (bijnaaa klaar nu). Succes met je aval race, ik ben 20kg afgevallen voor mijn huwelijk (door medische problemen) en ben juist bezig daar zo'n 10 van weer terug te winnen. Lukt nog niet zo, dus hopelijk heb jij meer succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Jorien: Ik wil je gerust een paar kilootjes geven! Zelf ben ik al sinds 7 feb 3 kg afgevallen *trots* :p

    BeantwoordenVerwijderen