zondag 27 februari 2011

Lazy Sunday

Na een lange stilte had ik zin om vandaag nog eens iets te posten. Zondag is voor mij josdag, op zondag mag je heel de dag in je pyjama rondlopen, de hele dag niet douchen, de hele dag in de zetel liggen en je favo serie kijken,de hele dag niets opruimen,...
Dus ik denk dat jullie wel begrijpen dat zondag mijn favorite day of the week is. Sinds kort heb ik ook nog eens een liedje gevonden dat puuurfeeect past bij mijn zondag, het heeft dan ook nog eens de perfecte titel: THE LAZY SONG van Bruno Mars. Zijn album staat momenteel non stop aan in de auto bij ons.



Verder heb ik ook nog wat een beetje zitten rond surfen, zo kwam ik op de site van de Flair terecht. Ik heb ontdekt dat Flair een eigen Outlet-Avenue heeft *KLIK* . Je moet je wel eerst even inschrijven, daarna kan je profiteren van de verschillende promoties. Ze hebben zeer uiteenlopende merken en soms tot wel 70% korting. Ik zou zeggen allen inschrijven :p Waar ik momenteel vooral naar uitkijk zijn de 100% biologische beautyproducten (-70%), vanaf morgen 28/2 tot 4/3 kan je de producten kopen.

Waar ik benieuwd naar ben is wat jullie zoal op een zondag doen en welk liedje kan je daar aan linken? 

4 opmerkingen:

  1. Sinds ik niet meer werk zijn alle dagen voor mij eigenlijk hetzelfde haha. Zondag is wel een tikje saaier dan de rest van de dagen. Ik zit ook heel graag in mijn pyama, dat doe ik heel vaak ook door de week haha Als ik niet naar buiten hoef dan blijf ik liever in mijn pyama want daarin voel ik me het lekkerst Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zondag is voor mij ook echt een rustdag! :d Ben vaak echt heel moe. En loop graag in een joggingsbroek, hemdje, vestje en make-uploos de hele dag rond. Heerlijk! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Oum Younes: Ik vind dat heel moeilijk om heel de dag in mijn pyjama te blijven, ik voel mij dan heel de dag groggy en lui :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha ik doe dat echt zelden, anders voel ik me zo muf.. Nee meestal loop ik er thuis juist mooi bij, buiten ben ik al saai genoeg XD

    BeantwoordenVerwijderen