maandag 21 maart 2011

Inspiratie Lente

Inspiratie Lente



Vandaag is het officieel lente en dat moet gevierd worden. Via Polyvore heb ik een soort van vision board gemaakt, wat vinden jullie ervan?


Ik ga deze zomer met mijn ouders en mijn man naar Spanje voor twee weken en erna nog een weekje Marokko, ik heb er al helemaal zin in! Voor ik op reis ga heb ik de gewoonte om voor nieuwe kleren te gaan shoppen, deze zomer mag je er zeker van zijn dat ik elke dag met een andere maxi jurk ga rondlopen, i just love them!

Hebben jullie al plannen voor deze zomer? En wat is jullie favo kledingstuk voor de lente/zomer?

5 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan!
    En wij gaan insha Allah ook 3 weekjes naar Marokko. Heb er helemaal zin in :D En ik ga ook alleen maar maxijurken dragen haha! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha zo leuk, gaan jullie ook met de auto? Vooral nu de zon schijnt begint het te kriebelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke jurk! Heel erg leuk om te zien :) ik hoop insha'Allah dat wij dit jaar ook nog weg gaan, Marokko zal 't niet worden, maar wie weet het huisje van m'n ouders in Italie ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Jorien: Een huis in Italie wat een luxe! Komt wel goed uit hé hoef je amper wat te betalen denk ik dan. Zelf hebben we een villa met privé zwembad gehuurd. Echt super voor meisjes die hoofddoek dragen hé ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fotografie Ilse23 maart 2011 om 05:32

    Leuke collage!
    Nu de zon schijnt begint het inderdaad al te kriebelen!
    Wij trekken begin juli naar het Zuiden van Frankrijk:"Provence".
    Huisje met zwembad, olijfbomen en de zon, meer moet dat niet zijn!

    BeantwoordenVerwijderen