maandag 28 maart 2011

NOTD: Essence Choose me!


Ik had afgelopen zaterdag een trouwfeest en ik was van plan om mijn turkoois & zilveren lebsa aan te doen ( lebsa is een Marokkaanse feestjurk). Die dag had ik ook zin om mijn nagels te lakken, dus kocht ik Choose me! van Essence.

Choose me! is een turkoois kleurtje met veel shimmer. Toen ik de kleur in de winkel zag dacht ik eerst dat het een holografisch lakje was, niet dus. Het kleurtje doet mij aan de staart van een zeemeermin denken.

Zonder flits

Met flits

Hier op de foto's zie je een swatch van het kleurtje, ik heb hier 3 lagen op. Na de eerste laag is het kleurtje echt veel te transparant, je hebt minstens twee lagen nodig. Omdat ik mij moest haasten heb ik geen tijd gehad om er nog een topcoat overheen te lakken. We zijn ondertussen drie dagen verder, geen chips en amper (zichtbare) tipwear. Ik denk dat ik dus mag vaststellen dat het qua 'houdbaarheid' best goed mee gaat.
Wat de kleur betreft, ik denk niet dat ik dit kleurtje vaak zal dragen. Het is leuk voor even, maar kan al snel heel kinderachtig overkomen.

UPDATE: Ik heb gemerkt dat het zeer moeilijk is om nagellak met shimmer er af te krijgen.

Wat vinden jullie van het kleurtje, zouden jullie het dragen?


PS: Wat vinden jullie van mijn eerste NOTD? Zijn er zaken die ik niet heb besproken die jullie willen weten?

3 opmerkingen:

  1. Mooie nagellak! Ik heb hem ook! En vind die nagellak erg mooi en echt niet kinderachtig! Juist meisjes achtig. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha Ik denk dat ik nog moet wennen aan kleurtjes met shimmer. NOrmaal gezien hou ik er niet echt van, maar zo'n holografisch lakje vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleur! Vind hem helemaal niet kinderachtig hoor! Heel stylish juist :D

    BeantwoordenVerwijderen