zondag 24 april 2011

Impressions


Hello lovely ladies!

Laatste week was het schitterend weer, zoals vele onder jullie heb ik ook met volle teugen van de zon zitten genieten. Eigenlijk zou ik voor school verschillende taken moeten afwerken, maar daar komt niets van in huis .
Hieronder enkele foto's zodat jullie kunnen zien met wat ik mij vorige week heb bezig gehouden!

Waarschuwing: Picture overload

Op terras bij mijn ouders

Nieuw hoofddoek gekocht, is mijn favo kleurtje 

In de auto bij ons in het dorp

Uitzicht van bij ons in de living

Dit is mijn kitteh Sheeba die van de zon aan het genieten is


Mijn sandaaltjes van vorig jaar en mijn nagels zijn gelakt met Ciao Cara blue

Deze paasvakantie waren mijn ouders twee weken weg naar Antalya, ik ben ze vrijdag avond gaan ophalen in Schiphol

Ik draag sinds kort een bril, enkel 's avonds bij het rijden.

Met dit mooie weer komen ook de beestjes buiten 
Bellen blazen in de tuin met mijn broertje

N. die bellen aan het blazen is

Door de overload aan zon is het gras helemaal opgebrand

Just because we're crazy 

Wat hebben jullie de voorbije dagen allemaal gedaan? Hoe hebben jullie van dit prachtig weer genoten?
                                                         


5 opmerkingen:

  1. jaa ook lekker van dit heerlijke weer genoten!
    Wat een toffe sandaaltjes heb je met die studs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Kittehs: I know :p ze zijn van vorig jaar maar ik vind ze nog super leuk. En als je weet dat ik ze maar 10€ heb betaald

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha wat een leuke fotos! Vind je bril je goed staan, en je hoofddoek (die nieuwe) is ook 1 van mijn favo kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu weet ik eindelijk wie je bent! Had al een vermoeden dat jij het was, maar nu ik foto van je zag en van Nadir... Foto van het gras mooi getrokken! Wat ik met dit weer heb gedaan zie je op mijn blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de hoofddoek heb ik in het wit, mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen