zondag 3 april 2011

Shopping Haul: H&M

Gisteren was het prachtig mooi weer en hoe mooier het weer, hoe meer zin ik krijg in vakantie. Hoe meer zin ik krijg in vakantie, hoe meer zin ik krijg om te gaan winkelen. Dus gisteren heb ik besloten dat we gingen winkelen.

Samen met m'n mannetje zijn we naar het Wijnegem Shopping Center gegaan, het was er vrij rustig aangezien iedereen naar de Meir was gegaan ( thx to the sun). Ik moet zeggen dat ik best wel veel heb kunnen scoren.

Zwarte harembroek (€19,95)
Ik vond het toch wel fijn dat ik zoveel heb kunnen scoren, want normaal kom ik helemaal depressief uit de pashokjes omdat ik geen mooie broek kan vinden die mij past. De zwarte harembroek en de jeansbroek zijn leuk omdat ze breder uitvallen.

Jeans (€19,95)



Gebloemde rok (€9,95)
De rok heeft een hoge taille, zelf vind ik dat niet zo gemakkelijk zitten dus heb ik 2 maten groter genomen zodat ik ze omlaag kan trekken. Wat ook nog leuk is aan die rok is dat de achterkant iets langer is dan de voorkant.


Korte jeansvest (€29,95)
Deze jeansvest is kort, ze komt tot aan mijn taille (mss iets lager). Staat zeer mooi bij een maxi jurk en bij de harembroeken staat het ook wel goed.


Zonnebril (€5,95)
Het is voor mij heel lastig om een gepaste zonnebril te vinden, vooral met een hoofddoek kan dat al snel gek staan. Ik paste deze bril eigenlijk gewoon omdat ik belachelijk wou doen, ik had nooit gedacht dat hij mij goed zou staan. Heb ook nog andere stijlen gepast, maar deze was de enigste die mij stond.

Ik wou ook heel graag een jumpsuit kopen,ze hebben er best wel leuke voor €14,95 maar ik was aan het twijfelen of het mij wel goed ging staan en hoe ik het moest combineren. Wat denken jullie?

Verder hoop ik binnenkort een OOTD (outfit of the day) te kunnen tonen van alle gekochte stukken.

Wat vinden jullie van mijn geshopte items? Hebben jullie een wishlist bij de H&M?


4 opmerkingen:

  1. Bsa7a meid!

    Leuke broeken heb je gescoord. Vallen ze wijd?

    Nu ik geen broeken draag, merk ik dat ik heel veel leuke tuniekjes niet meer aankan :( Dus ben op zoek naar wijde broeken.

    Die rok vond ik ook mooi, maar heb hem gepast en de stof plakt zo bij mij (de onderrok bedoel ik dan) en dat ziet er dan raar uit :( Helaas, anders had ik hem ook gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Nadia: Lah y 3tek Saha. De zwarte valt wel wijd, de jeans iets minder, als je de juiste maakt pakt. Ik zocht zelf een maat groter omdat ik het fijner vind als ze nog iets breder vallen, mar ze hadden geen maat groter. Hij zit niet strak, maar ook niet breed.

    Die rok, daar ben ik nog niet helemaal over uit. Op zich staat hij best wel mooi, maar ik vind hem bovenaan een beetje te gepoft uitzien :p

    Foto's zullen volgen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geshopt! Dat voordeel heb je natuurlijk bij zonnig weer, dat je rustig in de shoppingcenter kan shoppen! Ja, H&M heeft leuke spullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die rok vond ik ZO leuk, maar hij was steeds weg haha :( naja ik heb genoeg rokken eigenlijk! Leuke broeken ook :D

    BeantwoordenVerwijderen