dinsdag 12 april 2011

Shoplog Meir


Gisteren was het een prachtige dag, samen met twee hartsvriendinnen ben ik gaan winkelen op de Antwerpse Meir. Maar voor we de Meir opgingen hebben we nog samen gezellig ontbeten, I had a great time!

Ik heb een paar singletjes gekocht van de Vero Moda (turkoize & zwart) en verschillende beauty producten. Jullie zijn zeker benieuwd naar wat ik allemaal heb gekocht.



Deze make-up remover is een reiniginsmelk en is voor 97% gemaakt van natuurlijke ingrediënten. De melk bevat geen parabenen, geen kleurstoffen, geen alcohol en geen fenoxyethanol. 

Fenoxyethanol heeft een bacteriedodende werking en wordt vaak in cosmetica gebruikt als conserveermiddel. Het kan de ogen, de huid en de luchtwegen irriteren. Het ontvet de huid en kan effecten hebben op het centraal zenuwstelsel.
Een review volgt later, ik heb het al verschillende keren gebruikt, maar ik wil het graag nog wat langer gebruiken voor ik een review hierover schrijf. Ik denk dat het belangrijk is om te weten dat dit product binnenkort niet meer verkrijgbaar zal zijn in het Kruidvat (althans in Belgie).


Swatch

Dit is een prachtig oogschaduw van Essence met een metallic effect. Het kleurtje noemt 'Party All Night'. Het is lijkt een goud kleurtje maar als je het swatcht dan merk je dat het een zacht bruine tint is. Qua pigmentatie vind ik het best goed meevalt. Zelf vind ik dat het kleurtje best draagbaar is voor een dagelijkse look. 

Verder is de verpakking vrij simpel, het is een doorzichtig doosje, maar de versiering in/op de oogschaduw is heel mooi. 

2 Catrice nagellakjes, groen en geel. De kleuren noemen respectievelijk ' I sea you' en 'dont feed the birds'. Deze twee kleurtjes stonden al een tijdje op mijn wishlist, ik heb gisteren het gele lakje even geswatcht en i loved it. Mijn man aan de andere kant vond het afschuwelijk, maar ja mannen hé 


Als laatste heb ik deze Mineral compact powder gekocht van Catrice. Omdat Catrice een nieuwe collectie wilt introduceren kocht ik deze aan - 50%. Ik heb de kleur Almond beige gekozen, het is een kleurtje dat mij, nadat ik mijn foundation heb opgebracht, een warme gloed geeft. 
Ik vind de verpakking er vrij professioneel uitzien, het doet mij denken aan de verpakking van MAC MSF.

Al deze producten heb ik bij het Kruidvat gekocht op de Antwerpse Meir.

Kennen jullie deze producten of hebben jullie ze al gebruikt? Wat vinden jullie ervan?





6 opmerkingen:

  1. Die reinigingslotion lijkt me echt fijn! Ben benieuwd of het ook in Nederland te koop gaat zijn. Ik vind die oogschaduw ook erg mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel plezier met je nieuwe aankopen, catrice ken ik maar ik gebruik geen nagellak

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke spulletjes (: Ik ben zeker bekend met catrice nagellak, dat is echt een van mijn favorieten! Die kleurtjes heb ik dan toevallig weer niet, dus ik ben erg benieuwt naar de foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Nana: Ik heb net een ander NOTD erop gezet, i <3 Catrice :p

    Deze kleurtjes zullen er ook gauw opkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je regelmatig iets schrijft over natuurlijke produkten en zonder kleurstoffen en parabenen. Zelf probeer ik al mijn produkten te kopen met natuurlijke ingredienten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je moet eens een kijkje nemen in het kruidvat. Ze hebben er zo van die bakken staan met producten van Corine de Farme. Zijn zeer fijne producten

    BeantwoordenVerwijderen