zaterdag 30 april 2011

Promo Kruidvat


Misschien dat jullie het al gezien of gehoord hebben, maar Kruidvat heeft een geweldige promo deze week. Je kan 2 GOSH producten kopen voor €10 en bij onze noorderburen (NL) heb je een korting van 50% op alle make up artikelen.



Zelf heb ik de Velvet Touch Foundation Primer en blush gekocht. De producten kosten normaal €35 en ik heb er maar €10 voor betaald! *saaay whaaaaaaaaat*


De primer wou ik al een tijdje kopen, maar ik vond hem net iets te duur, dus toen ik de promo zag ben ik direct naar een Kruidvat gelopen! Het is een megafijne primer die echt op je gezicht smelt en je een matte en egale finish geeft.

 De blush is een mooi multicolour die heel mooi staat bij een getinte huidskleur.

Hebben jullie al van deze promo kunnen genieten?


3 opmerkingen:

  1. deze aanbieding hebben wij ook, mooi aankoopjes, altijd fijn... haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb niets gekocht, had geen geld haha :( maar ik ben heel benieuwd naar die primer!

    BeantwoordenVerwijderen