zaterdag 16 april 2011

NOTD: Catrice Blue Cara Ciao


In de titel staat er wel NOTD, maar eigenlijk is dat niet waar :p, ik heb enkel voor deze post mijn nagels gelakt. Gisteren laat zijn we nog eens langs het Wijnegem Shopping Center gegaan en ben ik even het Kruidvat binnen gesprongen om te zien of ze de nieuwe Catrice stands al hadden. Ik vind de nieuwe producten zo leuk en er zijn zoveel mooie kleuren van nagellak.
Sinds het zo mooi weer vind ik felle kleurtjes helemaal geweldig en Blue Cara Ciao is echt fel. Wie van jullie kent er nog de tekenfilmpjes van De Smurfen? Die mannen zijn toch blauw, awel zo blauw is deze nagellak.

Smurfin
In het begin had ik enkel mijn pink gelakt en ik wist niet zo goed wat ik van het kleurtje moest vinden. Het ziet er erg onnatuurlijk en giftig uit. Maar na een kwartiertje went het wel en nu vind ik het zelfs mooi.



Hier heb ik twee laagjes op, de nagellak dekt dus vrij goed. Op mijn ringvinger is ie nog wat sheer, maar het valt best goed mee. Wat mij ook opviel is dat de nagellak snel opdroogt, je moet rekenen op ongeveer 10 minuten.
Ik kan je alvast zeggen dat ik niet kan wachten om andere kleurtjes van de nieuwe collectie te kopen. Dit kan echt niet gezond zijn voor mijn portefeuille.

Welke kleurtjes zien jullie graag?





3 opmerkingen:

  1. Ik ben niet zo van de blauw, maar deze is toch best gaaf ^^ Maar in principe vind ik bijna elk kleurtje mooi :P *verslaafd..*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha Ja, u gotta love it :p

    BeantwoordenVerwijderen