zondag 5 juni 2011

Tag: Show ur Screen


Lieve Layla van Lanita NL heeft me een hele leuke tag gegeven. Het is de bedoeling dat je een printscreen maakt van je bureaublad en dan even kort toelicht wat er allemaal op staat.
Zoals het jullie misschien al is opgevallen is het hier verschillende maanden heel rustig geweest, dit komt doordat ik verschillende deadlines heb voor school. Terwijl ik dit typ moet ik nog een paper afwerken over Sociale economie en moet ik nog studeren voor een examen, deadline: MORGENOCHTEND!
Maar ondanks alles kon ik het niet laten om deze tag even op m'n blog te zetten.

Dus op mijn bureaublad heb ik verschillende programma's staan zoals: Firefox, Google Chrome,een antivirus, VLC player ( om films af te spelen), Itunes, Torrent (om vanalles te downloaden), Photoimpact (gratis programma om foto's te verwerken) en Word.

Daarnaast heb ik nog verschillende mappen staan: downloads (waar alle gedownloade elementen inkomen te staan), School (met al mijn taken van dit en vorig schooljaar), twee mappen met afbeeldingen en foto's als laatste staan er ook nog verschillende word-documenten (taken & papers) waarvan ik nog niet de tijd heb gehad om ze in de correcte map te steken.

Ik heb een kleine obsessie met alles wat er op mijn bureaublad komt te staan in mappen weg te steken. Mijn man doet het tegenovergestelde, zijn bureaublad staat altijd vol documenten en programma's, dat is ook één van de redenen waarom we aparte accounts op de pc hebben.

Wat de achtergrond van mijn bureaublad betreft, mijn man en ik zijn allebei liefhebbers van de Arabische Kalligrafie. In onze woning hebben we ook verschillende kaders met prachtige kunstwerken. Deze afbeelding vond ik ook heel mooi, vooral om de woorden zelf nl. Peace-Love-Goodness-Hope!

Layla, nogmaals bedankt voor de leuke tag! Ik geef deze tag door aan Asmae, Ilse, Nadia, CamillaAnn en Kittehs Cupcakes.

Als er nog mensen zijn die hem willen overnemen, feel free!

6 opmerkingen:

  1. mooie afbeelding zeg... ben gek op arabische tekens... ookal weet ik niet wat er staat...

    en graag gedaan hoor meis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan het zelf ook niet lezen hoor, met veel moeite. Maar wil het wel heel graag leren :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi die arabische tekens ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind jou achtergrond echt prachtig! Mooie betekenis ook <3. En wat grappig, ik stop ook altijd alles in mappen, en mijn man heeft een zee aan documenten haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Jorien: Haha zo herkenbaar :p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tag! Lief dat ik hem van je mag overnemen! Heb laatste paar weken (nog steeds) erg druk gehad met leren en examens maar ik heb nu weekend dus ik plaats hem dit weekend op GlossyScene! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen