maandag 27 juni 2011

Dag 2: Mijn grote liefde


Mijn grote liefde, #wow, het risico is groot dat dit een mega cheesy blogje wordt. Als ik aan mijn grote liefde denk, denk ik meteen aan DE man in mijn leven, le husband, maar eigenlijk heb ik drie mannen in  mijn leven waarmee ik niet zonder kan. Voor de drie heb ik enorm veel liefde in mijn hart, maar allemaal op een andere manier.

In de eerste fase van mijn leven was (en is nog steeds)  ons papa mijn held en ik weet dat ik zijn oogappeltje ben, daddy's little girl. Je moet weten dat ik zijn eerste en enigste dochter ben, na mij volgde nog drie andere jongens, dat maakt dat ik een heel speciale band heb met mijn vader. Om je een idee te geven zal ik je een paar voorbeelden geven. Een keertje waren we, mijn broers en ik, op mijn vader zijn werk. Hij wou ons voorstellen aan de directie en zijn collega's, hij zei: " Dit zijn mijn zoons, A. & M., en dit hier is mijn princessje, Sariitha.". Ik was het gewoon dat mijn vader mij thuis altijd Princessa noemde, maar toen hij zijn 18 jarige dochter zo voorstelde aan zijn collega's wist ik dat wij iets speciaals hadden. Een andere keer had ik mooie sandalen gezien in Nederland, maar op het moment zelf kreeg ik ze niet. Ik was zo teleurgesteld en was zo verdrietig dat mijn vader de dag erop naar Nederland is gegaan om ze voor mij te kopen. Ons papa weet dat ik verzot ben op alles wat met beauty te maken heeft en elke keer als hij naar Marokko gaat komt hij terug met een lading natuurlijke en traditionele beautyspulletjes uit Marokko. I just love my dad!
Natuurlijk doe ik ook alles voor mijn vader, hij zal ook altijd op de eerste plaats komen bij mij en niemand zal zijn plaats kunnen innemen.

Mijn tweede grote liefde is mijn broertje N,hij was een laatkomertje, ik was 16 jaar toen hij geboren werd. Doordat ik al wat ouder was, was ik ook een beetje 'hands on' wat zijn opvoeding betreft. Ik was en ben nog steeds zoals hij mij noemt 'zijn liefste en coolste zus'. Ik vind het helemaal geweldig om met mijn klein broertje op stap te gaan (hij is ondertussen 7 jaar). Sinds een jaartje heb ik een kleine traditie met hem opgestart, elke keer als hij 10 gouden sterretjes heeft mag hij kiezen wat we samen gaan doen, dat is dan 'ons' momentje. De eerste weken dat ik getrouwd was, en ik dus niet meer thuis woonde bij hem, had hij het heel moeilijk. Hij is dan ook verschillende keren bij le husband en mij blijven slapen.
N. is mijn engeltje, mijn kaboutertje, mijn broertje...

Mijn Kaboutertje

 
Briefje dat ik van N heb gekregen
Mijn laatste grote liefde is le husband, hoe kan het ook anders. Ondertussen zijn we al twee jaar getrouwd, maar het lijkt alsof het nog maar gisteren was. We beginnen een verhaal bij het begin ;). Le husband en ik wonen in hetzelfde dorpje en onze vaders zijn kenissen van elkaar. Voor we samen waren hebben we ongeveer vier jaar virtueel contact gehad via de wondere wereld van MSN (kennen jullie dat nog :p ).  Het gebeurde vaak dat we elkaar aan de bushalte of op straat tegenkwamen, maar we durfde elkaar in reallife niet aan te spreken #woessies. Na vier jaar begonnen we excuusjes te zoeken om elkaar aan te spreken, het waren excuusjes zoals: 'hey mag ik die dvd eens van je lenen' of ' hey kan je aub mijn pc eens komen maken'. Uiteindelijk waren we een koppel gedurende een jaar en tegen die zomer is hij bij mijn ouders om mijn hand komen vragen. Daarna volgde een verloving van twee jaar en toen de trouw. Dus alles bij elkaar ken ik le husband al meer negen jaar, waarvan we al vijf jaar samen zijn.
Hij is mijn beste vriend, mijn grote liefde, mijn filmbuddy,... mijn alles.

Le husband & ik in onze jonge jaartjes 
Tijdens onze verloving
Allemaal lief, maar elk op hun eigen manier

De foto van mijn broertje is getrokken de dag van ons trouw door een geweldige fotografe & vrouw. Hier *klik* kan je haar blog terugvinden, zeker de moeite waard om een kijkje te nemen!


3 opmerkingen:

  1. Aaahh masha allah. Wel schattig. Wat jij met jou broertje hebt heb ik ook met mijn jongste broertje :) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!!! Zo leuk om te lezen over de band met je papa, je broertje en je man! Daar zit zoveel liefde in de woorden die je schrijft! Mooi!!! En danku voor de complimentjes en doorverwijzing naar mij, het was allesinds leuk om jouw trouwdag van dichtbij mee te maken! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gossieee masha'Allah wat lief om dit te lezen. Je hebt absoluut drie lieve (qua omschrijving) mannen om je heen! Wees er maar zuinig op :D

    BeantwoordenVerwijderen