vrijdag 24 juni 2011

Tag: 30 Days Challenge


Deze 30 Days Challenge heb ik een tijdje geleden op verschillende blogs voorbij zien komen. Ik vond hem zelf wel leuk, want zo leren jullie mij ook een beetje kennen op een iets 'diepere' manier. Bij deze tag is het de bedoeling om elke dag over een ander onderwerp te bloggen, zodat jullie mij beter leren kennen.

Dit zijn de onderwerpen:
Dag 01 – Introduce yourself…
Dag 02 – Mijn grote liefde
Dag 03 – Mijn ouders
Dag 04 – Wat eten we vandaag
Dag 05 – Mijn definitie van liefde
Dag 06 – Dagelijkse routine
Dag 07 – Mijn beste vriendinnen
Dag 08 – Een moment
Dag 09 – Mijn geloof
Dag 10 – Mijn favoriete outfit
Dag 11 – Mijn zus
Dag 12 – Wat vind je in mijn tas?
Dag 13 – Deze week
Dag 14 – Mijn hobby’s
Day 15 – Mijn dromen
Dag 16 – Waar sta ik binnen 10jaar
Dag 17 – Mijn favoriete herinnering
Dag 18 – Mijn favoriete verjaardag
Dag 19 – Wat zou ik anders willen
Dag 20 – Deze maand
Dag 21 – Mijn favoriete eten
Dag 22 – Waar ik overstuurd van raak
Dag 23 – Waar ik blij van word
Dag 24 – Waar ik van moet huilen
Dag 25 – Waar ik me vaak aan erger
Dag 26 – Mijn angsten
Dag 27 – Mijn favoriete plek
Dag 28 – Iets wat ik mis
Dag 29 – Mijn ambities
Dag 30 – Voor de laatste keer…
Als er mensen zijn die hem willen overnemen, feel free to do so. Het lijkt mij leuk om ook zaken over andere bloggers te leren kennen. Heb je geen blog, mag je gerust meer over jezelf vertellen in de comments ;)

    2 opmerkingen:

    1. Kei leuk! Ik zou het wel willen overnemen, maar heb al zoveel te bloggen! En ik zat ook al met het ideetje om eens een artikeltje over mezelf te plaatsen! Ben benieuwd hoor naar jouw 30 days!

      BeantwoordenVerwijderen
    2. @Ilse: Zeker doen! En je kan de challenge overnemen en ipv tekst kan jij het 'uitbeelden' met foto's hé ;)

      BeantwoordenVerwijderen