vrijdag 24 juni 2011

EOTD: Dagelijkse look



Hellooow overbelichting

Vandaag wou ik eens mijn dagelijkse look op foto zetten en aan jullie laten zien. Ik gebruik echt elke dag make up, ik kan niet buiten zonder #shameonme.

Hoe ziet mijn dagelijks ritueel eruit?
-Gezicht wassen
-Een wattenschijfje met puur rozenwater
-Dagcreme (soms vervang ik die door argan olie)
-Concealer
-Foundation
-Mineral Compact poeder (voor de finish)
-MAC blush
-Oogschaduwbasis
-Naked Lunch & All That Glitters van MAC
-Mascara: Nivea Twist & L'oreal Volume Million Lashes
-Hashimi Kohl


Dus zoals jullie kunnen zien is het een hele lijst die ik doorloop voor mijn dagelijkse look :p. Nu is er een ander probleem: de oogschaduw kleurtjes zijn zo nude dat ik ze zo goed als niet op de foto kan krijgen. Dit zijn voorlopige foto's, maar ik zal vanavond eens het toestel van mijn ouders lenen. Hopelijk kan ik daar veel betere foto's mee trekken.

Een lichte shimmer

Dus zoals jullie kunnen zien is het een heel crappy fototoestel, het kan ook zijn dat ik echt slecht ben in look foto's trekken. Dus als jullie tips hebben voor het goed laten uitkomen van een look, plz let me know!



2 opmerkingen:

  1. Ik vind het je goed staan! En wat heb je een mooi koppie masha'Allah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hehe bedankt Jorien! Maar natuurlijk kiezen we enkel de beste foto's eruit hé :p

    BeantwoordenVerwijderen